lördag 28 augusti 2010

Trött,Lycklig men samtidigt Ledsen...

Trött,lycklig men ledsen är så jag känner mig nu (konstig combo jag vet...men det är så jag känner). Denna dag har varit lång och kvällen har varit toppen. Hade en liten avskedsfest (ett ganska ledsamt ord egentligen festar för ett avsked...), vad ska man kalla det istället?Men det var roligt och trevligt. Hade fyra härlig tjejer på besök som var gulliga och jag kommer saknade dem så!!!TACK tjejer!!!Tack för för era fina presenter som verkligen det låg en tanke bakom. LOVE!
Vet inte vad jag ska säga är tacksam och glad över att jag har fått lära känna er. Ledsamt att vi inte kommer ses på ett tag (eller snarare träffas, vi ses ju på skype!), som vi sa förut så säger vi inte "hej då" utan "vi ses" det blir inte lika svårt då. Massor med kärlek!!!

Imorgon kommer jag berätta mer om denna dag och vad jag har hittat på...men nu väntar sängen. Är så sjukt trött. Tankarna snurrar omkring just nu men jag tror att jag kommer ändå somna med en gång!

LOVE

Inga kommentarer: