onsdag 18 augusti 2010

A ride with the car...

Sitter på kontoret och kollar ut och funderar på vad jag ska hitta på idag. Idag började lille brosan skolan, mamma och pappa jobbar. Kommer alltså vara själv några timmar, vilket kan vara skönt. Eventuellt kommer M över idag, vilket jag hoppas. Jo jag ska nog se till att göra en lista vad jag ska packa ner inför Tyskland och saker som skall köpas. Lika bra att göra det.

Imorgon tänkte jag ta min första tur själv med bilen (kan tyvärr inte idag eftersom det är på verkstaden), igår tog jag en liten tur med bilen utan skylten!Kändes grymt!Dock var mamma och pappa med. Vi skulle hämta mamma från jobbet. Men imorgon tänkte jag ta mig en liten tur. Funderar på vart jag ska åka...Hm?Nej, nu kom jag på att det får bli senare imorgon eftersom jag och mamma ska shoppa imorgon!Sweet!!Hoppas kunna fynda lite på rean. Höll på att glömma det. Men jag ska försöka hinna med en liten tur med bilen annars får jag göra det på fredag.

Igår gick jag på små moln och det var så roligt att få gratulationer. Det värmde!Och det första jag tänkte på idag när jag vakande var att lilla jag har körkort!Känns bra idag med och är såååååå sugen på att ta min tur själv. Nu ska jag äta lunch, är faktiskt hungrig och jag var uppe tidigt så det är därför det blir en tidigt lunch.

Hoppas ni får det BÄST!

LOVE

Inga kommentarer: