lördag 7 augusti 2010

Tankar & Funderingar

Nu sitter jag och lyssnar på härlig soft musik. Lovely!Har idag gjort lite olika saker och har känt mig lite stressad men jag bestämde att till slut säga till mig själv att jag gör mitt bästa och var bara positiv så går det!Och nu när jag lyssnar på musik så kan jag koppla bort tankarna...Nu innan jag åker till Tyskland har jag lite planer, men tänker inte dela med det riktigt än. Det kommer...Åhh det är inte så långt kvar!31 Augusti åker jag och det är om cirka 24 dagar!Kan inte fatta det men oj vad roligt det ska bli!Tycker min familj verkar toppen!Och jag kommer ha världens bästa L där!Det gör att det blir extra roligt!Sedan kommer M åka till Tyskland nästa år. Roligt att man inte behöver åka så långt för att träffas, hehe. Har lite funderingar hur jag kommer blogga när jag väl är i Tyskland. Kanske mer egna bilder (kanske bilder inne ifrån huset men utflykter och lite sånt, shopping med mera)?Vad tycker ni?Skulle vara roligt att veta vad ni tycker är roligt.

Hoppas ni har haft en fin lördag!

LOVE

Inga kommentarer: