fredag 13 augusti 2010

Fredagen den 13!

Idag har jag verkligen varit seg. Har tagit det lugnt och har bland annat gjort manikyr och pedikyr både på mig och mamma. Tycker det är så roligt!Har även kollat på film och myst. Och nu är jag seg och kommer sätta på film nummer två och risken finns att jag somnar under filmens gång. Förstår inte varför jag är så trött idag...

Imorgon är det full rulle, storebrosan kommer hit och han ska med när vi åker (han hade ringt och mamma hade precis pratat med honom och han hälsade) och handlar ny köksutrustning och jag ska köpa en dataväska. Kommer även övningsköra så mycket som möjligt imorgon. Sedan blir det att träffa härliga S (som jag saknar och det ska bli roligt att ses!). Sedan bär det av till M. Kommer blogga lite imorgon och kanske skriva lite mer detaljerat hur jag ska göra och så...men tänkte säga det nu om jag inte skulle hinna blogga så mycket imorgon.

Just det idag är det fredagen den 13, jag ska säga er en sak att enligt mig är inte denna dag en otursdag utan tvärtom en tur dag. Alla fall för mig, fyller den 13 (februari) och jag har fyllt några gånger på en fredag och det är dem gånger som mina födelsedagar har varit BÄST!Men jag tror att detta är olika från person och hur skrockfull man är. Vad anser du om fredagen den 13?Jag tror mer att det är inställningen man har, exempelviss att man ser denna dag som en otursdag och då blir den det. Ta det som vilken dag som helst och då blir det inga konstigheter som inträffar.

Nu är det dags för film!!Lovely!

Hoppas att ni får en fortsatt härlig kväll!

LOVE

Inga kommentarer: