söndag 15 augusti 2010

Trevlig Gårdag...

Börjar nu vakna till liv...dock är jag lite seg. Ska hoppa in i duschen och försöka vakna till lite mer. Sov inte så bra inatt. Det är därför jag är lite trött. Just det igår han jag inte med något bloggande eftersom jag hade full rulle, var ute med familjen och vi hade ärenden (handlade lite köksutrustning med mera) och så. Det var jag som körde (övningskörde). Sedan när jag kom hem fick jag byta om och fixa till mig. Efter det cyklade jag upp på stan för att hon träffa S. Vi promenerade hem till M och sedan var vi där ett bra tag.Vad gjorde vi hos M?Jo vi firade henne!Det var jag S och tre andra tjejer plus M som firade och det var riktigt trevligt. Det var så roligt att hon blev så glad över presenten jag och S köpte till henne. Ja det blev en trevlig kväll och det var roligt att träffa E och M,K som jag inte har sett på ett tag. Kom hem tio över ett och jag däckade nästan direkt men jag vaknade ganska tidigt (vet inte varför) och försökte sedan somna om och det gick så där...

Idag ska jag övningsköra och ta det lugnt tror jag. Men ska på eftermiddagen hem till L. Det är så det ser ut idag. Nepp nu ska jag hoppa in i duschen!

Hopppas ni får en fin söndag!

LOVE

Inga kommentarer: