torsdag 5 augusti 2010

Home Sweet Home!

ÄNTLIGEN!!!Jag har Internet och det känns mycket ljuvligt. Det var ett tag sen jag bloggade och det beror på att det tog ett tag tills vi fick Internet. Idag äntligen. Nu kan jag komma igång med bloggandet igen. Har saknat det lite faktiskt, men jag ska vara ärlig var det som en liten semester att inte blogga. Har mycket tid till annat och att sedan inte ha haft Internet i en vecka och en dag har gjort att man har kunnat göra lite andra saker och det har jag gillat. Men nu är det dags att komma igång igen!

Idag har vi bott lägenheten i en vecka och en dag, och bott in oss. Och vetet ni vad?Jag trivs som fisken i vattnet Älskar att ha så nära till stan och göra mer spontana saker nu när man har så nära. Det tar cirka 10-15 att gå till stan. Men att cykla tar mindre än 10 min, har en gång cyklat på 5 minuter!LOVE IT!Har denna vecka hittills cyklat in till stan varje dag. Idag blev det två turer...

Just det angående mitt rum som har nu, är det mindre men mysigare och jag har nästan fixat klart det. Beroende på om jag ska sätta upp två tavlor till. Men jag ska ta en bild hur det ser ut och eventuellt lägga upp en förre och efter bild. Om ni är intresserade av det. Är ni det, kommentera gärna.

Nu ska jag hoppa in i duschen sedan blir det att läsa lite...Just det ska imorgon försöka lägga upp Diggiloo bilderna. För dem tänkte jag i alla fall lägga upp. Och berättar då vad jag tyckte. Nu är jag i vilket fall som helst tillbaka!

Hoppas allt är bra med er!

LOVE

Inga kommentarer: