lördag 7 augusti 2010

Mysig Morgon

God Morgon!

Har precis ätit frukost och sitter och tittar på Glee. Mysigt är det!När jag vaknade imorse var seg men nu när jag sitter här och myser framför TV:n. Igår när jag bloggade på kvällen så var jag så sjukt trött och jag somnade direkt efter, men det som jag tycker är roligt är att jag satt och bloggade trots jag var så sjukt trött. Hehe...Förstår inte hur jag lyckas.

Idag blir det lite olika saker som jag ska göra, övningsöra och kanske en tur till stan. Jag tänkte säga redan nu att det inte blir mycket bloggade förens eventuellt i kväll. Eftersom jag har lite saker som ska göras. Men jag bloggar så mycket jag hinner. Just nu har jag saker som skall göras och tiden för bloggadet trycks in lite här och där. Men det är inte på långsikt utan under ett
litet tag bara.

Hoppas ni får fin dag!

LOVE

Inga kommentarer: