tisdag 10 augusti 2010

Det Rullar Framåt...

Idag har dagen gått i rasande tempo. Har haft två körlektioner och han inte mycket emellan förutom att äta och kolla lite på modetidingar (dock hade de inte fått in så många...i alla fall inte mina favoriter). Efter det blev det att följa med lille brosan och köpa glass. Sedan övningskörde jag en sväng och nu sitter jag här!Är ensam hemma nu, för första gången sedan vi flyttade hit. Lite skönt faktiskt. Lyssnar på musik och funderar lite på vad jag ska göra för mat till mig...kanske pannkakor?Är lite sugen på det, och det tar inte så långt tid när man bara gör till sig själv.

I kväll blir det att övningsköra mer, idag är det en riktigt körar (tror inte hehe) dag och det valde jag att ha eftersom jag vill köra mycket och det är bara att köra mydet är ord,cket. Plus det är roligt!

Hoppas att ni får en fortsatt bra dag!

LOVE

Inga kommentarer: