måndag 16 augusti 2010

Snart är det DAGS!

Gud nu är jag TAGGAD !Varje gång jag pratar med min au-pair familj i Tyskland blir jag sugen att åka ditt. Men idag slog det mig, att det är om två veckor som jag åker till Tyskland!Funderar på vad jag ska packa med mig, hur lätt är det egentligen att packa ner i en resväska, plus handbagage saker för ett år?Hm...det lär jag snart få veta. Är bra på att packa men inte när det gäller för ett år, snarare en eller två veckor. Har som sagt börjat fundera på vad jag ska ha med. Jag är även sugen att köpa lite nya kläder,hehe så det kommer nog ta några dagar för mig att bestämma mig så jag måste nog börja fundera ut det snart...Har du varit au-pair?Skriv gärna tips hur jag ska tänka inför mitt packande. Känner just nu att det är svårt.

Nu ska jag ta och kolla lite på en film innan det är dags för sängen. Är redan nu lite smått trött. Imorgon blir det lite smått och gott. Kommer nog blogga lite på morgonen vad mina planer bli för dagen.

Hoppas ni har haft en fin dag!

LOVE

Inga kommentarer: