måndag 30 augusti 2010

I Will Miss...

Nu har jag packat klart och allt är klart inför morgondagens resa till Tyskland!Kan ni fatta det?!Imorgon åker jag till Tyskland, där jag ska jobba som au-pair. Känns just nu lite galet.

Idag har jag träffat L, var hemma hos henne och fikade, pratade om allt mellan himmel och jord. Mycket trevligt var det. Kommer verkligen sakna dig L!!!Men vi får prata på skype,ringa och prata på alla tänkbara sätt,hehe. Känner mig lite gråtfärdig att vi inte kommer träffas, TACK för att du är du och finns där. I will miss you.

Efter jag hade varit hos L, blev det lunch och sedan mot körskolan. Lämnade blomma,kort och choklad och tackade dem ännu en gång. Hade även lovat att titta förbi innan jag åkte, två flugor i en smäll kallar jag det. Min körskolelärare som jag hade var grymt bra och jag kommer alltid minnas henne och våra lektioner, hehe hon är för go och glad!

När jag hade hälsat på och tackade, köpte jag lite modetidningar som följer med mig imorgon på planet, växlade lite pengar och sedan cyklade jag hem lämnade lite saker. Sedan bar det av till M!Fickade även där och pratade och hade det trevligt. Var där längre än vad jag hade tänkt men har man det roligt och pratar dom vi gör (vilket vi ofta gör) går tiden galet fort!Tack M för min överlevnadsguide (hehe en tyskordbok, den kommer jag använda flitigt!). Även vi får se till att skypa och prata på alla möjliga sätt. I will miss you.

Känner just nu att det har varit lite av en tankeställare att säga hej då (fast vi har sagt, att vi säger inte hej då utan vi ses,vilket vi gör) och ser hur mycket jag kommer sakna mina underbara vänner som alltid får mig le och ställer upp och bara är otroligt gulliga underbara. Jag kan inte vara mer tacksam. I Love You Guys!

Hm...ja vad har jag gjort mer, jo jag har packat som sagt och handlat lite smått (godis, mums!) och slagit in presenterna till familjen. Nu har jag fyllt min iPod med massor med musik och då mina vänner blir inte flygresan så tråkig. Sedan har jag godis, tidningar och så att underhålla mig på planet (hm...man undrar vad det blir för någon som man kommer sitta bredvid, det blir roligt att ses).

Känner att imorgon när familjen åker med mig till Arlanda kommer det bli känslomässigt och svårt...Det är inte lätt men det ska bli roligt. Men mina vänner och kära läsare ska jag ta och sussa.

LOVE

Inga kommentarer: