lördag 28 augusti 2010

Mysig höstdag...

Trött efter ännu en lång men bra dag. Förkylningen får hänga på, orkar inte direkt lägga stor ork till det. Men jag får ändå se till att ta det lite lugnt för att inte det ska bli värre. Har äntligen hämtat de sista bilderna som har framkallats, köpt lite små saker och present till lilla flickan. Sedan har jag hållit på och pyssla med min rese-scrapbook, plus packat lite. Ska nu sätta på lite soft musik och pyssla lite till fast jag är lite smått trött...sedan blir det sängen när jag inte orkar mer. Ska även på börja på min student/bal- scrapbook.

Var med familjen hos L och hennes familj var där (vi var bjudna på middag). Det var mycket d trevligt och god mat. L och jag kollade på S.O.S (var så läge sedan jag såg sällskapsresan filmerna, man man tröttnar aldrig). Kom hem för cirka 20 min och är som sagt trött men ska pyssla lite ändå.

Hoppas ni har haft en fin dag!

LOVE

Inga kommentarer: