tisdag 24 augusti 2010

Om en vecka, Tyskland!

Idag är det exakt en vecka kvar tills jag ska åka till Tyskland!Denna tid om en vecka är jag i ett annat land och hem. Det är galet vad fort det går. Jag kan fatta att jag ska åka men samtidigt inte...Ska imorgon försöka hinna köpa presenter till min au-pair familj och jag vill verkligen ge dem något bra. Ska även köpa en present till lilla flickan som jag ska ta hand om. Åhh jag har så många tankar kring detta. Skrev ett långt inlägg men det sparades inte och nu har jag inte mycket ork att skriva om hela inlägget. Men jag kan göra ett inlägg om mina tankar kring resan till Tyskland Åhh jag hör att storebrosan är på besök. Ska ner och vara lite social trotts jag är lite trött.

Just har idag haft körkort i en vecka!Det känns UNDERBART!!!Måste tacka S.L för idag!You Rock!Det var roligt att ses och prata ikapp. Det var en mycket trevlig fika.

Hoppas att ni har haft en fin dag!

LOVE

Inga kommentarer: