fredag 6 augusti 2010

Diggiloo

Nu mina vänner tänke jag berätta lite om när jag och M (plus hennes familj och hennes mammas kompis) var på Diggiloo den 25 Juli i Eskilstuna. Det var en mulen dag och det var regn i luften, men vi hade tur tycker jag för det regnade bara lite då och då. Inte mycket alls. Hade som tur regn kläder när det väl kom en lite dust med regn. Liksom förra året när vi var på Diggiloo. Precis som förra året förstörde inte det lilla regnet showen. Vad gör lite regn?Ingen dör av det, plus musiken och showen är det som gör det hela.

Vad tyckte jag?Jo jag gillade showen skarpt!Det var mycket humor (mer än förra året), man kunde inte annat än le och sjunga med i vissa härliga dängor. Artisterna var grymma och hela kvällen blev riktig lyckad och bra. Plus det var roligt att gå med M för andra året i rad. Och jag tyckte att i år var Diggiloo ett snäpp bättre än förra året, eftersom jag gillade humorn, hehe. Har ni inte sett Diggioo än, gör det innan sommaren är slut (den har något för hela familjen).Dagen efter kunde jag inte sluta tänka på showen och minnas tillbaka vilken härlig kväll det var.

Tog lite bilder, och jag lägger upp några. Skulle jag lägga upp alla skulle inlägget bli riktigt långt. Men dessa bilder får ni en liten inblick hur det var...Har ni sett Diggiloo iår?Vad tyckte ni?Jag gillade som sagt showen och tipsar er om att det är en show ni inte borde missa...






I Love Diggiloo 2010!

Inga kommentarer: