måndag 9 augusti 2010

Lucky Day?

Idag har jag och lille brosan umgåtts lite, vilket vi inte har gjort på ett tag. På eftermiddagen åkte vi upp till stan och gick där och lullade...Vi strosade i affärer (både affärer jag ville gå i och affärer han ville gå i) och han köpte lite saker. Den här gången gjorde inte jag det, men spanade in lite smycken som jag gillade, men jag ska suga på karamellen...VI fikade med och en sak som var lite rolig, eller rolig kanske det inte är men jag skrattade åt det ialla fall. Det var att när bi kom fram till stan började det att ös regna (som tur hade jag med paraply) och det var GALET hur det öste ner, man såg folk utan paraply som blev genomböta, andra sprang efter skydd och dem som hade paraply försökte skydda sig så bäst man kunde (vilket gick bra men man blev lite blöt eftersom det öste så). Jag tyckte att det såg ganska roligt ut och hur det öste tyckte jag var lite roligt, hehe.

När vi kom hem blev det filmtime och vi kollade på Sommar med Göran, och den var riktigt rolig och bra. Det blev en del skratt. Och lite söt på något sätt. Ett filmtips som verkligen gör att man får sig ett och annat skratt. Senare efter det övningskörde jag och nu sitter jag här och kollar på Avatar. MYS!

Denna dag har varit en UNDERBAR dag!
Har känt lite som en Lycko dag, och det kanske det har varit...

Hoppas att ni har haft en härlig söndag!

LOVE, LOVE & MORE LOVE!

Inga kommentarer: