torsdag 12 augusti 2010

Repeat Music...

Som i vanlig ordning sitter jag och bloggar samtligt som jag lyssnar på musik. Just nu spelar jag jag "Love the way you lie" med Eminem feat Rihanna. Har fått den låten på hjärnan så just nu går det på repeat här hemma. Jag tycker musikvideon är grym!Den gör låten bara bättre. Har du någon låt som du spelar på repeat för fullt?

Vad ska jag hitta på denna dag?Inga planer än så länge, eller jo en och det blir en tur in till stan (cyklar in på 5 min) och strosa i affärer. Är idag sugen på att köpa lite nya filmer,hehe. En romantisk komedi är jag sugen på idag. Har ni något förslag på en bra romcom?Tänkte antigen köpa en som jag har sett och vet är bra (som jag gillar) eller hyra en jag inte har sett.

Nu ska jag ta på mig och sedan ta och städa lite i mitt rum...sedan får vi se om jag åker upp till stan innan lunch eller efter.

Hoppas ni får en bra dag!

LOVE

Inga kommentarer: