måndag 16 augusti 2010

Är Hösten redan här?

Idag vaknade jag upp och såg att det var strålande sol, öppnade fönstret och kände vinden svepa in genom rummet. Det var då det slog mig att hösten är på väg. Det var ingen varm vind utan en liten kyligare vind.Hm...jag vill inte att sommaren ska ta slut än!Gillar visserligen hösten men vill ha sommar ett litet tag till.Tycker sommaren har gått så otroligt fort.

Just nu sitter jag och kollar på Greek (första säsongen) och samtidigt så försöker jag klura ut hur jag ska göra med mina diplom (eftersom ramarna har fått repor, får kanske köpa nya...), ifall jag ska sätta upp dem eller inte. Ska idag städa lite och kanske plugga lite tyska. Ska senare övningsköra med men underdagen blir det att göra lite smått och gått innan.

Hoppas ni får en fin måndag!

LOVE

Inga kommentarer: