torsdag 19 augusti 2010

Nu slog det mig!

Idag blev det en liten sovmorgon,vilket var skönt. Var så trött igår kväll och då bestämde jag mig för att inte sätta klockan utan vakna när jag ville. Vakande vid tio och är nu utvilad och redo för en ny dag!Idag står shopping på schemat!!!Me like!Dock är vädret lite halvtrist, men men vad ska man göra åt det. Man har paraply och vi går i affärer. Jag och mamsen ska shoppa. Det blir att köpa lite inför Tyskland och lite nya kläder. Igår gjorde jag klart min packlista och det som ska köpas inför Tyskland och det var då det slog mig mer ordentligt att jag ska åka!Jag börjar fatta det mer för det känns mer och mer verkligt. Mina dagar innan jag åker kommer vara blandade ibland kommer jag göra mycket och ibland inte alls.

Nu ska jag hoppa in i duschen och ta på mig. Efter lunchen blir det shopping!Åter kommer vad jag fyndar idag.

Hoppas ni får det BÄST!

LOVE

Inga kommentarer: