tisdag 10 augusti 2010

Bra start på dagen...

Har precis ätit frukost och sitter nu och lyssnar på lite på musik. Alltid en bra start dagen. Måste snart ta på mig, har körlektion vid elva och sedan ytligare en vid två. Ska emellan lektionerna ta och köpa lite modetidningar om dem har kommit in än (igår hade dem inte det...men dem skulle tydligen komma in i dag). Jag ska även emellan ta och sätta upp mina diplom i rummet och lite annat små fix. Senare på eftermiddagen blir det kanske att övningsköra eller så hittar jag på något annat. Vi får se...

Just det kollade igår igenom bilder från Teen Choice Award 2010 och valde mina favoriter och ska i nästa inlägg visa vilka det var. Har saknat att välja ut mina favoriter från diverse galor och event men äntligen så får jag göra det idag.

Hoppas ni får en UNDERBAR dag!

LOVE

Inga kommentarer: