onsdag 25 augusti 2010

Mys Dags!

Äntligen lite tid för mys!Idag har jag fått lite gjort idag, har fått håret klippt (mycket skönt). Har börjat packa, har lämnat in USB för att få lite bilder framkallade (ska nämligen i helgen hålla på med mina scrapbooks). Har hämtat mitt KÖRKORT!!!Lovely!Sedan har jag hunnit vila lite, men inte mycket. Jag var på en Italiensk restaurang/café och fick god mat (och testa på lite produkter från Herbalife). Älskar Italiensk mat (får Rom längtan nu...), och det var en trevlig kväll med god mat och roligt sällskap. Vi fick alla varsin vinflaska som man kan sätta ett ljus i (på minner mig lite om Lady och Lufsens restaurang besök). Det tyckte jag var roligt.

Kom hem för cirka 30 minuter sedan och såg de sista minuterna på "Fångarna på Fortet", har sett varje avsnitt sedan det började (vilket var i måndags). Gillar det!En klassiker som är tillbaka och jag minns när jag var liten och kollade på det och att det är tillbaka är jätteroligt!Jag är själv GRYMT sugen på att vara med. Vill ha utmaningar och vet att det skulle vara läskigt med vissa moment, men ändå vilken utmaning att försöka klara det. Plus att man kämpar tillsammans med laget. Ska nu gå in på tv4Play och se det senaste avsnittet från början (missade det som sagt).

Hoppas ni har haft en bra dag!

LOVE

Inga kommentarer: