lördag 28 augusti 2010

Ni ger mig Änglavingar!

God Morgon!

Är lite mer förkyld idag, men dock ingen feber!Härligt!Idag har jag lite saker att göra liksom igår. Igår blev det att hämta klockan (LOVE it), lämnat och hämtat bilder som ska framkallats, köp, presenter till au-pair familjen (är dock inte helt klar med det än, ska köpa flickans present idag), löpt present och blomma (som jag ska lämna bort på måndag), handlat till kvällen, bakat, städat och fixat med mera. Sedan kom tjejerna och då var det lugnt och trevligt. Var helt slut på kvällen, hade lite svårt att somna trots jag var så sjukt trött eftersom tankarna snurrade omkring. Men det var en toppenkväll!

Som sagt är jag förskyld (vilket de flesta brukar vara, nu tycker jag att hösten är här!) och jag är även lite smått trött men det försvinner snart...Idag ska jag upp på stan hämta lite mer bilder som har framkallats och sedan ska jag sitta lite med min rese-scrapbook. När mamma,pappa och lille brosan kommer hem tar jag bilen och åker till Marieberg för att försöka handla det sista och sedan vill jag köra med bilen en lägre tur än till stan. Sedan ikväll ska jag iväg på middag hos L's mamma som har bjudit in familjen. Man kan säga att det är lite av ett avsked där med...känner att det nu jag fattar att jag inte kommer träffa mina underbara vänner på ett tag och det gör mig ledsen (kommer sakna dem så!!!).

Vet inte om det blir att ta avsked av L (för vi kanske ses på söndag eller måndag, vet inte...) men jag känner att idag ligger tårana nära och det kan bli känslofullt. Tänker på S (hon och jag har gått i samma klass i tre år från första dagen t till den sista), känns jobbigt att efter tre år av många minnen och upp och ner gångar så åker jag. Love you S!!Känns känslosamt att skriva detta men det är så jag känner.

Denna låt spelar jag just nu på repat (tycker låten beskriver hur jag känner idag). Love this song!!

Hoppas ni får en fin höstdag!


LOVE

1 kommentar:

Somruedi sa...

Vi säger inte Hejdå än :-) snart är det jul och ett går kommer att går lika fort som 3e året :D <3<3<3<3