måndag 23 augusti 2010

Filmtime!

God Morgon!

Frukosten har precis slinkigt ner och jag sitter i vardagsrummet och lyssnar på musik (som ni förstår är något jag brukar göra på morgonen), alltid bra start på dagen!

Just det igår var det en lugn söndag, det blev dock att köpa en datorväska. Men annars tog jag det lugnt. L kommer efter middagen och vi hade en liten filmkväll. Vi såg på Farsan och jag gillade den!Har velat se den ett tag. Man måste ha lite sjuk humor för att gilla humorn (vilket jag antar att jag har eftersom jag skrattade,hehe). Som sagt en rolig film, och lite charm tycker jag att den hade. Sedan tyckte jag att slutet var mycket fint. Men ni måste se filmen för att veta vad det är jag tyckte var fint...Jag tipsar er om Farsan den gav mig och L skratt under kvällen och vem vet kanske även den kan ge dig ett och annat skratt?Se den vet jag så får du se!

Hoppas ni får fin dag!

LOVE

Inga kommentarer: