tisdag 24 augusti 2010

Förskyld, Nej Tack!

Har precis släppt in några hantverkare som ska fixa lite i badrummet och ta med våra köksluckor för lackning. När jag vaknade imorse var jag seg och ville bara ligga kvar och somna om, så jag fick se till att tvinga mig själv upp, eftersom skulle släppa in hantverkarna Och jag kan inte vara helt och nyvaken när dem kommer. Han äta frukost och ta på mig. Trodde inte jag skulle hinna, eftersom jag var nyvaken. Men det gjorde jag. Just nu börjar jag piggna till. Kände mig förut lite febrig (då tänkte jag, neeej!Får inte bli sjuk eller vara sjuk idag, ska träffa en kompis idag), så jag en Alvedon och det verkar ha hjälpt.

Idag ska jag eventuellt börja lite smått och packa för tyskland. Ska i alla fall ta resväskan. Ska plugga lite tyska, hehe. Ska träffa S.L som jag inte har träffat på ett tag (sen studenten), vi ska ta en fika på stan. Ska bli roligt att träffas (vill kunna träffa så många som jag kan innan jag åker). Hoppas verkligen inte att jag har åkt på min lillebrors förkylning Men som sagt Alvedonen har hjälpt hittills, vill verkligen träffa S.L idag så jag hoppas inte jag blir sämre...Men jag kommer nog träffa henne även om jag blir sämre, eftersom det var ett tag sen vi sågs och har inte tid någon annan dag.

Hoppas att allt är bra med er!

LOVE

Inga kommentarer: