måndag 29 oktober 2012

Hello,hello!

Hejsan fina läsare!Jag lever men förra veckan gick verkligen i ett!Plugg,plugg,plugg och sedan gjorde jag HP på lördagen. Ska snart sticka iväg till bussen men jag såg att jag hade lite tid innan så jag tänkte snabbt skriva en liten uppdatering. Idag ska jag sitta på Campus bibliotek och plugga (i kväll ska jag skypa med finaste familjen i England!Som jag saknar dem!). Imorgon blir det lite plugg och sedan resten av dagen att bara ta det lugn och på onsdag är det TENTA och så åker jag till Findland!Direkt efter tentan tar jag tåget till öret och möter familjen. Sedan bär det av till Findland (har släkt i Findland om du inte visste det, farfar och farmor- är alltså 1/4 dels finsk) och där ska jag vara till lördag sedan ska jag vara i öret mellan söndag och på måndagen åker jag hem igen till Linköping!Sedan är det en ny delkurs som börjar!

Får alltså en liten break vilket känns skönt eftersom förra veckan var verkligen var krävande...Nepp måste springa till bussen.

Vi hörs!

Ha en fin dag!

PUSS

Inga kommentarer: