söndag 18 november 2012

Sunday always a Funday!

Hejsan fina bloggläsare!Jag lever men jag har verkligen inte prioriterat bloggen på sista tiden. Har haft fullt upp med tentaplugg,reste bort en sväng till Finland för att besöka farfar och farmor samt så drog nästa kurs igång!Ska försöka blogga lite då och då men kan inte lova något...Men jag funderar på en ny start så jag kanske kommer flytta bloggen till Spotlife. Ingen är bestämt än men jag  funderade om en lite förändring med bloggen kanske skulle öka blogglusten lite. Har ändå bloggat i fem år...En förändring kanske är på tiden?Eller vad säger du?


Den här söndagen har jag största delen pluggat, sedan blev det skype med äskade mamsen,en härlig work out, middag och Solsidan!Efter det har jag plockat lite och valt morgondagens kläder och nu lyssnar jag på musik men ska kolla på ett avsnitt av HIMYM innan det är dags för bingen!Imorgon väntar Campus och plugg med Evelina!


Hoppas du har haft en fin vecka och helg!

PUSSS

Inga kommentarer: