fredag 19 oktober 2012

Friday, baby!


Hej fina läsare!Det är fredag och jag har gjort lite smått och gott. Har inte varit så effektiv som jag hade velat idag med pluggandet men,men jag har helgen med. Är nu trött och känner att jag vill ta fredag - kommer ändå pluggs största delen av helgen så lite fredag kan jag få vara värd!Nästa vecka är tentavecka - vilket betyder -plugg,plugg,plugg och plugg. Kommer inte bli så mycket mer än att plugga båda själv samt med några klasskompisar. Gäller att strukturera upp allt men jag känner att jag har koll, vilket är skönt!

Hade en fin stund förut, då jag fikade med Maria och pratade om lägenheten vilket var roligt. Vi flyttar den 3 december - första lägenheten!Jag och min fina rumskompis kommer få det så bra - det är bra läge, nära till stan samt till Universitet. Mysig trea där vi kommer bo - jag har nu kollar vad jag vill ha i mitt rum. Vill ha en ny säng så det är prioritet nummer ett!Börjar verkligen längta!!Hade även ett trevligt samtal med Caroline (en klasskompis) och sedan har jag inte gjort så mycket...Musik har spelats och jag har myst i sängen. Nu ska jag kolla vad Maria gör och se vad som hittas på ikväll!


Ha en fortsatt fin fredag!

PUSSS

Inga kommentarer: