söndag 21 oktober 2012

Sunday Funday!


Hejsan på dig fina läsare!Det är snart dags för mig att dra mig till kojs men jag täckte skriva lite till dig och berätta lite kort om läget.

Helgen har spenderats på Campus biblioteket,pluggat där samt så pluggade jag även några timmar hemma. Men på kvällen blev det en lugn kväll med film. Den här fina söndagen tog jag sovmorgon vilket var guldvärt!Det är rena lyxen för mig att kunna sova ut och inte vakna av någon klocka. I alla fall så har jag mest pluggat och sedan spelade jag och Maria ett roligt spel (det är inte ofta man spelar sällskapsspel - det måste göras mer!Det är så roligt!) och sedan sen middag framför Solsidan. Efter det blev det en dusch,måla naglarna i en härlig vinröd färg medan jag lyssnade på härlig musik och nu sitter jag här och skriver!Där har ni det kort och gott!

Imorgon ska jag spendera största dagen i biblan och plugga (ska sitta där mellan 9 till 6) !Tentaveckan börjar och det blir,plugg,plugg,plugg och plugg!Vi får se hur mycket jag tittar in här men jag ska försöka så mycket jag kan uppdatera på kvällarna. Nepp nu måste jag sussa...

Hoppas du har haft en fin helg!

PUSS

Inga kommentarer: