fredag 12 oktober 2012

It's Friday BABY!


Hej på dig fina läsare!Det är fredag - vilket känns skönt eftersom nu kan jag ta helg och kurera mig ordentligt och inte fokusera på skolan under helgen. Jag känner mig sämre idag och jag har feber!Trotts det tog jag mig till universitet i morse och hade två timmars seminarium (gick helt ok!Var skönt att fått det gjort - det var obligatoriskt därför gick jag...annars hade jag stannat i sängen samt jag hade gjort uppgiften och hade jag inte jag gått hade jag fått gjort en lång komplettering och då hade det varit onödigt att jag hade gjort uppgifterna) och gjorde jag ärenden på stan som jag inte hade hunnit med under veckan. Sedan åkte jag till slut hem (det var så skönt att komma hem:mådde då verkligen skit dåligt!). Åt lunch och kollade på HIMYM och kände mig sedan lite bättre sedan vilade jag i två timmar och sedan har jag umgåtts med dem andra i huset och planerat middagen (tacos!Happygirl - så länge sedan!).

Jag hade som sagt tänkt åka till Öret under helgen men jag är som sagt sjuk så jag bestämde mig för att stanna hemma i helgen och verkligen ta hand om mig och bli frisk!Nu är jag så trött på att vara småförkyld och nu när jag verkligen har åkt på feber känner jag att det är dags att stanna till och bli frisk!Hade gärna åkt till Öret och umgåtts med fina familjen samt träffa vänner i helgen men jag mår som sagt inte bra så det var bästa beslutet. Saknar mamsen så jag hade hoppats att jag skulle känna mig bättre idag...I alla fall så blir det en lugn fredagskväll med tacos och film eller X-factor (Hopppas på Notting Hill!Den får mig tänka på London!) med dem andra här i huset.

Hoppas du får en fin,fin fredags kväll kära läsare!

LOVE

Inga kommentarer: