måndag 30 januari 2012

Screen Actors Guild Award 2012


I natt gick den årliga Screen Actors Guild Award 2012 av stapeln. Som vanligt vimlade med kändisar på röda mattan och i år måste jag säga att årets SAG - Award var bra men jag saknade den där klänningen som man bara kan drömma om att få svepa fram i. Tyckte alltså inte det var så många som lyckades sticka ut till 100% (det var inte så mycket åhhh och ahh!). Jag säger inte att det inte var några vackra klänningar - utan det var många fina klänningar (annars hade det inte blivit någon lista)  men jag saknade något!Det är som sagt detaljerna,acceseoarena som gör hela looken. Det var alltså det lilla extra ("sparkle") som jag saknade. Måste säga att jag är lite besviken på årets SAG Awards. Eller så var mina förväntningar alldeles för höga..?Kanske sparar kändisarna det bästa till Oscars Galan..?Det hoppas jag!Längtar som tusan!

I vilket fall så har under förmiddagen kollat igenom massa röda-mattan bilder och har valt mina favoriter. Det var inte lätt...men det är det aldrig.


Här är mina 10 Bäst Klädda från SAG-Award 2012:

1. Sofia Vergara var strålande snygg i ett rosa fodral signerad Marchesa.
2. Michelle Williams var super söt i rött - signerad Valentio.
3. Dianna Agron var vacker i en kreation från Carolina Herrera - älskar håruppsättningen!

4. Stacy Keibler i en elegant och snygg klänning från Marchesa.
5. Emily Blunt valde en fin grön klänning signerad John Krasinski - hade dock velat se en annan frisyr.
6. Emma Stone i en söt klänning från Alexsander McQueen.
7. Naya Rivera glittrade i Naem Khan - hade valt en annan frisyr och färg på naglarna!
8. Lea Michele valde att svepa fram i Versace - hade dock velat se Lea i mer färg!
9. Jayma Mays i en klänning från Reem Acra - gillar glittret men svart känns lite tråkigt!Vill ha färg!
10. Octavia Spencer var elegant och vacker i en silver  kreation signerad Tadashi Shoji - saknar dock lite bling!


LOVE

Inga kommentarer: