tisdag 10 januari 2012

10 Januari 2012

God Morgon! Hur står det till?Själv är allt bra och jag har varit igång sedan jag steg upp (eller rättare sagt sedan jag började jobba kvart i åtta). Har utfört morgonens rutiner,lämnat barnen,plockat och tvättat. Just nu tog jag en liten break men nu ska jag ta och hänga upp lite tvätt och stryka lite. Blir att göra lite andra sysslor men skulle tippa på att jag är klar om en timme och efter det blir det inte så mycket som ska göras innan lunch.

Efter lunch blir det i vilket fall att plugga fram till tre och sedan kommer M hem från skolan cirka kvart i fyra och då blir det att jobba fram till fem-halv sex. Japp...ungefär så ser de här fia tisdagen ut.

Nu ska jag sätta på musik och sätta igång med sysslorna!

Ha en fortsatt fin dag!

LOVE


Inga kommentarer: