tisdag 19 oktober 2010

En lugn dag på jobbet...

Jag började att stryka lite innan lunchen och fortsatte efter. Samtidigt som jag kollade på The Holiday (vilket gav mig lite längtan till julen). Idag var jag grymt duktigt om jag nu far säga det om mig själv, jag strök klart nästan allt. Har kanske 10 plagg kvar. Men jag välde att ta dem imorgon eftersom jag var trött och kände mig klar för dagen med det. Kunde sedan ta det lugnt och vila lite. Efter det har jag gjort mitt tyska läxa. Som jag blev klar med för någon minut sedan. Ska ta och nätspanna lite men först måste jag kolla mailen...Det har som sagt en ganska lugn jobb dag. Lillan är inte hemma än, hon är fortfarande hon sin kompis. Jag tror min vmamma kommer hämta henne när det är middagsdags. Detta har gjort att jag har haft en lugn jobbdag. Men imorgon vet jag att det är andra bullar, för då hämtar jag inte bara Lillan utan även en annan liten tjej från dagiset som ska leka med Lillan i några timmar. Men det blir bara roligt. Har man haft en eller två lugna jobbdagar kan det vara roligt med lite mer att göra dem andra jobbdagarna. Gillar att det är lite variation.

Hoppas att du har haft en bra dag så här långt!


LOVE

1 kommentar:

elin sa...

pratade du med vföräldrarna om resan?