måndag 15 augusti 2011

Slutet gott...

Slutet gott allting gott. Det löste sig med biljetterna. Kanske inte den bästa lösningen. Min vpappa fick köpa en ny biljett  men han ska försöka avboka den andra biljetten. I alla fall det är sånt som händer man är mänsklig (som man brukar säger...). Dagens tabbe blev det i vilket fall. 

Jag har idag haft fullt upp - städat, tvättat 3 maskiner, strukit lite, skypat 2 gånger (ett långt samtal mad Malin som kommer om 4 dagar!), plockat lite i mitt rum och handlat lite med min vpappa. Och nu sitter jag här. Imorgon blir det super slappt, ska bara stryka och sedan har jag semester. Ska ta det lugnt imorgon, springa och förhoppningsvis kommer Sofie och gör mig sällskap under kvällen. Min vpappa och M åker vid ett tiden så det blir tomt i huset...visserligen kommer M's mamma vara här men hon säger att hon bara kommer sitta och jobba. Hon gör mest sitt. Vill ha lite sällskap så hoppas på att Sofie kan komma. Hon bor så nära så det är inte skulle inte vara omöjligt...frågan är bara hur hon jobbar och så. Vi får se.

Nää nu blir det bingen!

Hoppas du har haft en fin dag!


LOVE

Inga kommentarer: