torsdag 7 januari 2010

People Choice Award

I går kväll ägde People Choice Award 2010 rum, och det var den första galan i år!Roligt!!!Amerikanerna hade röstat fem sina favoriter i TV, Musik och Film. Hade längtat efter att kolla igenom bilderna och som jag nämnde i tidigare kollade jag igenom bilderna då jag musmade i mig frukosten. Det kan inte bli bättre start på dagen!Jag hittade mina favoriter, jag gillade speciellt skorna!Åhh vad fina skor det var, många kändisar hade skor som jag mer än gärna skulle vilja ha. Vilket bra start på gala året det här var!Ser redan fram emot nästa...

Jag valde ut 5 favoriter, här har ni dom 5 bäst klädda på
Pepole Choice Award enligt mig:


1. Carrie Underwood åh vad jag gillar den här klänningen från Christian Cota och då ska vi inte tala om skorna från Rock & Republic!Dom är TO DIE FOR!Carrie fullkomligt strålar som en vinnaren och jag tycker klänningen är snygg men endå lite cool. Håret, sminkingen och acceoarena är HELT RÄTT!!Carrie får 10 av 10!

2. Jessica Alba is back! Jessica har inte varit på röda mattan på ett tag och nu tycker jag att hon träffar full pott, nästan (annars skulle hon vara etta). Tycker klänningen från Antonio Berardi är otroligt snygg och hon väljer cool skor och jag tycker att hon blir både snygg och cool på samma gång!Håret, skorna och sminkningen är full träff!

3. Taylor Swift valde en söt vit klänning från Jenny Packham, söt som socker och jag tycker hon gör helt rätt att välja att inte har för mycket accesoarer eftersom klänningen är söt nog.

4. Diane Kruge väljer en tajt fodral klänning från Herve Leger och lyfter upp med sjukt snygga skor från Pucci. Snyggt!
5. Katie Cassidy är hur cool som helst i denna klänning från Talbot Runhof. Kolla clutchen den gillar jag skarpt!

Vinnare i urval:

Årets manliga skådespelare - Johnny Depp
Årets kvinnliga skådespelare - Sandra Bullock
Årets Komedi Film - The Proposal
Årets R&B Artist - Mariah Carey
Årets manliga artist - Keith Urban
Årets kvinnliga artist - Taylor Swift
Årets actionstjärna - Hugh Jackman
Årets countryartist - Carrie Underwood
Årets komedistjärna - Jim Carrey
Årets artistgenombrott - Lady GaGa
Årets kvinnliga skådespelargenombrott - Miley Cyrus
Årets manliga skådespelargenombrott - Taylor Lautner
Årets nya tv-komedi - "Glee"
Årets tv-komedi - "The big bang theory"
Årets hiphop-artist - Eminem

Inga kommentarer: