tisdag 5 januari 2010

Kallt men vackert<3

Brrr...det är kallt ute!När jag skulle ut till förrådet till Molly, gjorde jag misstaget att ta av vantarna!När jag kom in var mina fingrar helt blå!Hehe...Men nu sitter jag inne i värmen med underbar musik och ska börja pluggandet. Kollar jag ser jag ett snö täckt landskap, otroligt vackert. Det är galet kallt och jag är glad att vara inne i värmen. Molly som är förrådet har det inte så kallt, hon är vann men jag tyckte det var kallt så jag la över en filt över buren. Hon fick komma in en liten sväng och hon var så nyfiken av sig, hon skuttade och följde efter mig och undrade vart jag skulle. Min underbara lilla sötnos<3

Just det fick den rosa kameran i julklapp (som jag önskade mig) men jag har inte lärt mig det helt än. Har fotat och trixat och jag tänkte fota lite nya bilder på Molly sedan måste jag fota det vackra snölandskapet.

Dags att plugga...

Hoppas ni får en fortsatt bra vinterdag.

Love

Inga kommentarer: