söndag 4 december 2011

4 December 2011


God Morgon! Hade en fin lördag igår, det blev att strosa lite på stan (fixa en julklapp samt kolla på lite klänningar) och efter det gick jag på en julfest. Vilket var roligt och efter det åkte vi hem. Väl hemma blev det middag och sedan fick jag sitta barnvakt. Egentligen skulle jag inte vara barnvakt eftersom M skulle sova över hos sin mamma men det blev inställt så jag fick vara barnvakt eftersom min vpappa och Marisa skulle ut. Men det gjorde inget, vi spelade spel och en god middag och sedan så nattade jag honom.

Gjorde inte så mycket mer på kvällen utan jag la mig ganska tidigt eftersom jag var så trött. Somnade bums!Och vaknade upp för snart en timme sedan. Jag ska snart ta och hoppa in i duschen och sedan blir det frukost. Efter det ska jag träffa Maria och vad vi ska göra har vi inte fult bestämt än, utan vi får se.

Ha en fin andra advent!


LOVE

Inga kommentarer: