söndag 17 juli 2011

17 Juli 2011

Hej på dig!Igår bakade jag kanelbullar (blev inte så nöjd med dem, helt okej blev dem men jag har bakat bättre bullar, dock så gillade vfamiljen dem och det var det viktigaste),tog en lång powerwalk, gjorde lite små saker och på kvällen blev det att se en bra film.

Hade idag tänkt att inte göra så mycket...men jag känner för att göra en liten utflykt. Känns lite tråkigt att vara hemma hela helgen. Vet att jag skulle spara lite den här helgen men så snål att inte göra någon utflykt är tråkigt. När jag väl är ledig vill man hitta på lite skoj...Idag blir det en trip till IKEA!Igår övertalade Sofie mig så en det blir som sagt IKEA idag!Vi får se om det kommer kännas som man är hemma i Svedala, hehe!

Vi hörs mer senare!

Ha en fin söndag!


LOVE

Inga kommentarer: