onsdag 9 juni 2010

Traveling...

Idag har jag firat lilla Molly som fyller 4, hon har fått så mycket gott och jag gosat länge med henne. Hon är värd allt!Varje gång hon ligger i min famn som en liten bebis och jag klappar henne som somnar hon nästan, hon är för underbar!Jag har nu haft henne i 4 år och jag tycker det har gått så fort, jag ser henne fortfarande som min lilla pluttis, och jag kallar fortfarande henne min lilla prinsessa.

Förutom att firat Molly, har jag bakat, en liten sommartårta med jordgubbar tills imorgon. Imorgon har min lillebror skolavslutning och då blir det fira att hans sommarlov börjar!Eftersom L idag har åkt till Tyskland, jag vet att just nu har hon varit där nere i cirka 45 minuter. Jag saknar henne lite men jag kommer se henne igen om cirka 8 veckor så jag åker ner. När vi pratade imorse tyckte jag det kändes overkligt men ju närmare tiden till hon skulle flyga så kände jag att det var vekligt. Men det känns ändå konstigt.

Jag har resten av dagen tagit det lugnt och spelat musik för fullt, ska kolla på en film snart...har dock lite svårt att välja...Kanske går något bra på TV?Jag har idag verkligen reflekterat att jag knappt kollar på TV längre, det blir bara mindre och mindre. Jag vet att i högstadiet främst åttan kunde jag följa massor med program och sitta kanske 3 timmar per dag. Idag jag ibland blir det knappt något...som mest en halv timme eller timme. Går det en film blir det mer men ser inte så mycket filmer på TV, utan hyr mer och tar det som vi har hemma. Hehe ja det var jag konstaterat idag...

Hoppas ni har haft en bra dag!

LOVE

Inga kommentarer: