fredag 20 februari 2009

Fredag<3

Igår skulle jag iväg efter jag hade pluggat men jag började må dåligt. Så jag stannade hemma istället och försökte sova lite och senare mot kvällen började jag må mycket bättre igen!Vilket jag blev glad över, man vill ju inte bli sjuk dom sista dagarna av lovet.

Idag så mår jag prima!Har sovit ganska bra men är inte så trött ialla fall & jag åt en kanon god frukost som verkligen var en bra start på dagen!
Riktigt härligt med fredag!!!

Beställde några filmer och en tv-box i veckan & idag kommer dom!!mycket efterlängtade hehehe. Nu är det bara att vänta på att brevbäraren kommer med posten!!Vilket är ganska snart. Vad det är för filmer och vilken tv-box det är ska jag avslöja senare under dagen. Lite hemligt kan det få vara denna härliga fredags morgonen.

Nu ska jag ta på mig och städa lite och jag hoppas att jag är klar när posten kommer!!!Det ska vara riktigt mysigt för ikväll blir det fredagsmys.

Kram

Inga kommentarer: