onsdag 28 november 2007

100

Japp det har är mitt 100 inlägg =) inte illa va? Hehehe...det här måste firas med lite skumpa;) heheh...

I söndags kände jag mig konstig och på måndags morgonen vaknade jag upp med feber=) inte kul....så jag har varit hemma mån,tis och idag...mår mycket bättre idag =) har knappt någon feber men jag är 100% frisk men jag mår mycket bättre än i måndags och igår...Det dumma med att vara sjuk är att man kan inte göra så mycket än bara ligga i sängen (fast jag gillar min säng) och så har jag missat tre sokoldagar så jag har nog lite att komma igen=( inte kul....men jag ska gå till skolan imorn och vara iskolan i princip hela dagen...för det är öppet hus så på fredag är jag ledig=) då får jag ta igen allt som jag har missat under dom tre dagar jag har vari sjuk...så det blir typ bara en skoldag för mig denna vecka...
Det som jag har gjort i i två dagar ä att jag har lagt i sängen set på tv, film, sovit och läst...Har bara ett kapitel kvar ur Gömda men jag får inte läsa ut den riktigt än...måste skriva i en loggbok innan jag gör det...men den är riktigtbra och hemsk....Jag har sett på några av min favo filmer =) Dirty Dansing,Pirates 3(2x),Dagboken och kollat lite på stolthet och fördom...sen har jag kollat på Las vegas varje dag med =)....och vänner har inte kollat på vänner på ett bra tag och hehhe jag älskar vänner det är ett då himla kul/bra program!!!Vill verkligen ha vänner boxen så himla mycket!!!

Nepp nu ska jag upp och lägga mig i sängen och kolla på en film och ta det lugnt..dricka te =) har blivit lite te beronde heheh...så skönt att jag är på bättrings vägen =) och börjar få julstämning det är ganska mycket snö här =) det är kul men kan nu åka pulka heheh....och nu i helgen ska jag börja köpa lite julklppar =)

Inga kommentarer: