onsdag 10 oktober 2007

Kallt men mysigt...

Jaha onsdag och det har varit en kall och rörig dag...har nämligen tappat bort mina nycklar=( så fick knippsa upp mitt skåp...det är en rörig historia får hopaps att någon ahr hittat mina nycklar och lämmnat in dom till expretionen ( det är mycket viktiga nycklar!) när jag komm hem fick jag vänta i ca en halv timme på lille brosan.. för att komma in i värman...så jag fick sitta utanför och plugga lite medan jag väntade heheh...när brosan kom blev jag över lycklig och sitter nu här inne i värmen och bara myser=)
Annars så har det varit en typiskt höstdag kall men fin...och igår så fick jag äntligen minna höstkor;) och idag hade jag på mig dom =)

Jag börjar tröttna lite på Desperate housewife...och igår var jag inte dierkt "fantastiskt fängslad" över vad som hände fast det hände massor som vanligt...jag tror det som saknas är Bree( fick ledigt för att föda tvillingar) hoppas hon kommer tillbaka i nästa veckas avsnitt!

Men det bästa men onsdagar är att helgen närmar sig och Grey's!!!Yummy McSteamy;)blir så glad varje gång han dyker upp=)heheh....

Sitter och kollar på det senaste Las vegas avsnittet =) och sen blir det plugg...längtar tills Grey's ikväll...men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge...




Kram

Inga kommentarer: