söndag 30 september 2007

It's Sunday

Ja igår så var det en kul och det var en bra lördag...vi chillade och käkade pizza, godis och såg på film...först såg vi Kopps och det var längesen jag såg den heheh den är kul...sen såg vi på Ondskan grymt bra film andra gången jag ser den =) sen så såg vi Simpson filmen men jag såg bara början sen åkte jag hem var så himla trött...har sett den förut ganska många gånger så jag missade inget precis..Jag kom hem ungefär tolv och var så trött...efter jag hade slängt på mig pyjamasen kröp jag ner i min goa mysiga säng...men jag sov inte bra alls även jag var jättetrött vaknade ganska tidigt=( kunde inte somna om men låg i alla fall kvar i sängen och lyssnade lite på radio...så det kanske blir en liten tupplur lite senare=) är trött...

Vad jag inte visste var igår var att det var min namnsdag=( och det hade mina föräldrar också glömt bort=( så jag fick ingen lite present som jag brukar få på min namnsdag.men det gör inget för jag hade en bra dag i alla fall=) pappa kom ihåg det sen när jag kom hem igår så han var den enda som sa grattis...

Idag är det sista september... men men imorn börjar oktober...jag ska plugga lite idag och jag upptäckte för en stund sen att jag hade glömt svenskan som jag skulle göra så det blir inte så mycket ..det blir lite spanska glosor sen så ska jag skriva klart en historia uppgift..Sen så ska jag kanske se på någon film...

Jag kommer att jag får övningsköra idag det blev inget föra sön =( men idag så ska jag övningsköra lite...så se upp heheh...;)

Ett stort GRATTIS till Ellen som fyller är idag!!!

Kram

1 kommentar:

LEG sa...

Aaa kul att ni hade det bra i lör.. det hade jag också:) grattis i efterskott! hade varken ngn aning om det eller att det var den sista september idag.... haha känner mig helt borta!

ses på fredag, ska bli kul med nyår:)

//Kram Linn